poniedziałek, 4 czerwca 2012

Foot&Shoe Deodorant spray

Hello,
W zeszłym roku nabyłam w Oriflame dezodorant do stóp i obuwia o zapachu brzoskwinki. Drogi nie był, ok 13zł za 150ml, więc można było się skusić. Jakim określiłabym go za całokształt? Choć na to nie zasługuje to kocham go:) Tak naprawdę ten kosmetyk za dużo nie robi, ale mimo wszystko używam go codziennie. Zapach jest przecudowny, ze stópek znika dość szybko natomiast w obuwiu trzyma się nie najgorzej. Działanie chłodzące jest chwilowe i choć mógłby to nie ma działania antyseptycznego więc nóżki i tak się pocą ale jednak zapach jest neutralny co mi osobiście zapewnia komfort. Nie wiem tak naprawdę czy nawet jest godny polecenia ale zakupiłam kolejne opakowanie i jak widać niestety brzoskwinka jest już niedostępna więc teraz wzięłam to co dawali czyli Aromatyczne lato. Działanie jest identyczne jak poprzednika. Jednym słowem, nie oczekujcie od niego zbyt wiele prócz zapachu:) Ale jeśli lubicie mieć poczucie, że dbacie o takie "zakamarki" ciała jak stopy i lubicie mieć świadomość, że nóżki nawet jeżeli by się troszkę spociły to nie trącą dziwnymi zapaszkami to myślę że to wystarczający powód by spróbować tego kosmetyku:)

2 komentarze:

  1. dziękuję za dodanie do obserwowanych i do ulubionych :) ja Ciebie również dodaję :] jeśli chodzi o kosmetyki oriflame, to nigdy nie stosowałam, jakoś bliżej mi do Avonu, bo jestem konsultantką ale może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. osobiście też jestem w avonie, natomiast oriflame kupuję u koleżanki mojej mamy i ponieważ nie mam tam rabatów to jeśli coś biorę to na ogół to co najtańsze:)

      Usuń