sobota, 2 czerwca 2012

Paletka Make up Kit - Up Girls

Witajcie,
            Omówię Wam dziś w sposób syntetyczny paletkę MAKE UP KIT – UP GIRLS, którą zakupiłam w sieciówce PEPCO za 14,99.  Firma Up Girls posiada swoją stronę internetową www.up-girls.com,ale niestety nie prowadzi sprzedaży internetowej stąd też nie ma podanych cen:(
            Osobiście firmy nie znałam, postanowiłam się skusić wabiona niską ceną oraz przyjemną uniwersalną kolorystyką. Powiem Wam, że jestem miło zaskoczona wysoką jakością posiadanej przeze mnie paletki. Cienie są świetnie napigmentowane, kolory nałożone na powiekę są adekwatne do tych w opakowaniu, są średnio kruche, przy metodzie nakładania „wklepywanego pędzla” nie osypują się zbytnio na policzki. Trwałość kolorów na powiekach jest wielogodzinna. Spokojnie wytrzyma 8 godzin w pracy no może z malutkim uszczerbkiem na intensywności…;) Jeśli chodzi o róże, czy tez bronzery zawarte w opakowaniu, to kolory nie trzymają się zbyt długo na policzkach. U mnie na podkład wytrzymały ok 3 godzin. Aczkolwiek trzeba wziąć pod uwagę, że róże mają tendencję do szybkiego znikania więc porównując akurat te z tej paletki do innych które posiadam to wytrzymują na równi z Avonem, Astorem czy Wibo.
            Cienie tej firmy widziałam również w bezcłówce „Świat udanych zakupów”. Mimo iż firma prowadzi sprzedaż międzynarodową, to produkcja odbywa się w Chinach i stąd podejrzewam niska cena. Jeśli chodzi o skład to zamieszczam Wam foto i przyznaję się, że mi to nic nie mówi, chemia jak chemia, w końcu to nie starożytny Egipt byśmy używali kosmetyków z ziemi, ale to już kto co lubi:)
            Jeśli chodzi o bazę kolorów, to szału niestety nie robi. Są tu raczej dostępne cienie w kolorze natury, bez zbędnego impresjonizmu. Powiedziałabym, dla osób lubiących konserwatywny makijaż.
            Plusem dla mnie jest fakt, że nie uczuliłam się na cienie. A wierzcie mi jest to możliwe.

Reasumując:
Cena – bardzo dobra
Pigmentacja – bardzo dobra
Trwałość – bardzo dobra
Nakładanie – dobre
Wydajność – bardzo dobra
Kolorystyka – dostateczna
Zbieranie w załamaniu powieki– nie zaobserwowałam
Ile czasu używam kosmetyku – ok pół roku
Zapach – brak
Czy kupiłabym ponownie – tak


Średnia ocena – 4,5.

5 komentarzy:

  1. dobrze ze trafiłam na twój blog. Właśnie widziałam te cienie w Pepco i zastanawiałam się nad nią. Chyba jutro się na nią w końcu skuszę.

    obserwuje i zapraszam do mnie
    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki, również obserwuję:D

    OdpowiedzUsuń
  3. sluchaj trzeba wziac pod uwage ze sa inne wersje kolorystyczne , ja mam taka jak ty ale jest jeszcze z fioletami , rozami , zieleniami niestety nie mialam czasu zob ile wersji tego jest , tez jestem zadowolona mam sleeka 1 paletke ta kosztuje polowe mniej i jest spoko , odstawilam inglota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, u mnie w pepco są dwie wersje kolorystyczne ale to i tak malutko, ta druga wersja też ma raczej stonowane kolory więc dla osób lubiących klasykę, bez zbędnego szaleństwa:)

      Usuń
  4. bardzo fajna paletka, przydla by mi sie taka na wyjazdy, ja mam roz z tej firmy :)
    I.

    OdpowiedzUsuń