wtorek, 26 czerwca 2012

Safari na paznokciach


                                                                                                                      Hey
Safari na paznokciach:) prawda, że brzmi fajnie:) ale oczywiście nie chodzi mi tym razem o motywy zwierzęce, które może z wyjątkiem zebry ciężko odwzorować, a o serię lakierów polskiej firmy Quiz, która w moim mieście bryluje w sklepach bezcłowych. Jestem posiadaczką 4 sztuk i dwie pastele nabyłam w sobotę po szałowej cenie 3 zł/szt natomiast perlaki pochodzą z wymianki kosmetycznej. Lakiery na moich paznokciach, które są anty lakierowe trzymają się bez bazy oraz top coatu 3 dni w warunkach maksymalnej eksploatacji czyli pranie, zmywanie itp. itd. Polecam! za te pieniądze gwarantuje, że będziecie usatysfakcjonowane:) ps. firma podąża za trendami i jest mnóstwo pasteli więc czekam tylko do wypłaty by zaszaleć:)Niestety firma nie prowadzi
 numeracji ani nazewnictwa co do odcieni,
 więc nie powiem Wam jakie to są dokładnie lakiery, które Wam prezentuję na załączonym foto. Co do rozprowadzania to pędzelek jest wygodny, natomiast wrzos trzeba nakładać w miarę jednolitą warstwą by uniknąć smug. Zapach lakierów nie jest wybitnie intensywny i mimo dość grubej warstwy jaką sobie fundowałam lakiery wysychają dość szybko więc to dodatkowy plus.
Minnie


8 komentarzy:

  1. Piękne są te kolorKI:))) szczególnie ten lawendowy;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam jeden lakier z Safari tylko już mi zgestniał :( ale kolory mają naprawdę cudne, jak będe na jakimś bazarku to muszę sie zaopatrzyć :)ten co masz na paznokciach jest cudny! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolorki! Nie miałam jeszcze lakierów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie niestety nie widziałam tych lakierów :/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie obecnie jest promocja, można kupić 2 lakiery w cenie 5 zł (czyli 2,5 za jedną sztukę). Bardzo lubię lakiery z Safari, mam ich 8 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na razie mam tylko 2 kolorki,ale mam chętkę na więcej :-)
    Chociaż jeden kupiłam w sklepie chińskim i śmierdzi niemiłosiernie! Jakby ktoś dodał do niego rozpuszczalnika. Drugi natomiast ma normalny "lakierowy" zapach. Także nie wiem od czego to zależy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolory :) muszę spróbować kiedyś lakierów z tej firmy :)
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń