niedziela, 17 czerwca 2012

na kanapie leży leń

Cześć kochani
Mam nadzieję, że weekend minął Wam miło:) ja odkryłam nowe sympatyczne miejsce w okolicy mojego miasta w którym nigdy dotąd nie byłam, a człowiek szuka zawsze gdzie by tu pojechać, mając pod nosem różne atrakcje:) Niedzielne leniwe popołudnie lub przedpołudnie w naszym przypadku i sprzyjająca pogoda, mimo iż zapowiadali cały dzień burze okazało się być idealne na realizację planu wizyty w Arboretum leśnym. Oczywiście jak sama nazwa wskazuje jest to takie muzeum lasu, bez zbędnych podnoszących ciśnienie atrakcji a właśnie do takiego spokojnego rodzinnego spacerku na łonie natury celem dotlenienia organizmu i zaspokojenia zmysłów uspokajającą zielenią:) Wstęp do takiego parku kosztuje 4zł za dorosłego oraz 3 zł bilet ulgowy dla dzieci, studentów, emerytów itd. Spokojne obejście całego kompleksu to czas ok godzinki-półtorej ale cieszę się że odbyłam taką wizytę, w końcu jak to mówią, cudze chwalicie a swego nie znacie. Przy okazji tej wycieczki znalazłam kilka okazów krzewów ozdobnych, które chętnie bym widziała na swojej działce:) Fajne miejsce by zaprosić rodziców, czy seniorów i wybrać się ot tak by na chwilę przystopować:)

2 komentarze:

  1. Blog ciekawy. Dodaje do obserwowanych :-)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: mormyszka.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń