wtorek, 5 czerwca 2012

paletka do brwi oriflame

Znacie ten ból, kiedy macie mysi blond na głowie i chcecie się stać oszałamiającą brunetka?...tak.... i o tyle co farbowanie włosów jest łatwe i długotrwałe to problemem są zbyt jasne brwi które nie chcą pasować do nowego image. U mnie jasne brwi to jeszcze nic! problemem jest także to, że nie są one zbyt geste na wskutek czego wydają się być jaśniejsze niż są w rzeczywistości. Wcześniej uzupełniałam tą jakże subtelną niedogodność kredkami do brwi, cieniami do powiek itp aż w końcu trafiłam na paletkę w katalogu oriflame i stwierdziłam, spróbuję. Używam tego pudełeczka dość długo, chyba z 8 m-cy i różne były moje odczucia. Ale próbując różnych metod uważam że ta paletka jest naprawdę THE BEST dla osób które mają ten sam problem co ja. Trzyma się cały dzień, łatwo się nakłada dzięki dwóm pędzelkom umieszczonym dyskretnie w małej szufladce. Ma przejrzyste lusterko, jest poręczna, z dwoma cieniami dzięki czemu nawet jak wrócicie do jaśniejszego koloru macie gotowy cień do brwi bez szukania nowego. Dodatkowym atutem jest także wosk, dla zdyscyplinowania brwi, ale rzadko go używam bo nie ma co dyscyplinować:) pędzelki łatwo się czyszczą, szczególnie biały do wosku, bez problemu zwykłym mydełkiem schodzi. Demakijaż także jest łatwy, wosk nie wyrywa włosków. Uważam że ta paletka jest naprawdę super. No i najważniejsze co pewnie was interesuje czyli cena. Moim zdaniem nie jest aż tak niska ale praktycznie nie widzę zużycia po tylu miesiącach.... w promocji zapłaciłam za paletkę 23zł. Jakie zauważyłam minusy? chyba żadnych, mi kolorki świetnie pasują a używałam i jasnego gdy miałam blond i obecnie używam ciemnego koloru. Może komuś nie podpasuje wersja kolorystyczna np rudzielcom:)Ciemny brąz też ma dość mocny odcień, a jest to jedyna wersja kolorystyczna tej paletki. Mi ona pasuje super dlatego polecam zakup. 
Minnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz