poniedziałek, 4 czerwca 2012

Woda micelarna Bourjois

Moja pierwsza woda micelarna:) długo się opierałam, nie wiedzieć czemu... 250ml za 11,50 w promocji w Rossmannie. Działa oczyszczająco i łagodząco na skórę. Hipoalergiczna, bezzapachowa i bezalkoholowa. Testowana na osobach o wrażliwej skórze i wrażliwych oczach. Używam od około miesiąca i jestem bardzo z tego kosmetyku zadowolona. Choć bardziej lubię konsystencje mleczek to użytkowanie tej wody nie stanowi dla mnie przykrości:) Nie ważne ile mam ton cieni, tuszu, eyelinera i innego dobrodziejstwa.... ta woda rozprawia się ze wszystkim bardzo szybko bez zbędnego tarcia i rozciągania delikatnej skóry wokół oka. Odlałam dla mamy (55l.) buteleczkę 50ml i też swobodnie używa  bez jęczenia, a ona to potrafi:) nie zostawia tłustego filmu, nie zatyka porów. Polecam, ja nie będę ryzykować zakupu po zużyciu tej wody żadnej innej bo podejrzewam że za tą cenę tak dużego opakowania dobrej firmy nie znajdę:)

3 komentarze:

  1. Muszę wypróbować tę wodę micelarną, już od dawna za mną chodzi. Teraz używam mleczka do demakijażu z Garniera, ale od jakiegoś czasu forma mleczka zaczęła mi przeszkadzać, nie lubię tej tłustej warstewki po jego użyciu.

    OdpowiedzUsuń
  2. też miałam mleczko z garniera, lubiłam je ale ta woda radzi sobie sprawniej z makijażem

    OdpowiedzUsuń
  3. po Twojej recenzji skusze sie na nia bo nie bylam do konca zdecydowa :) pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://smakemigracji.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń