czwartek, 21 czerwca 2012

pomysł na TAG odstresowujący

Cześć
Coraz bardziej wkurza mnie ten Youtube. Czasem 20 miłych komentarzy odchodzi w zapomnienie bo jednym chamskim i jedyne co mam ochotę zrobić to wysłać wirusa takiej osobie by jej komputer wybuchł po czym usunąć konto:( Ludzie piszą bezczelne komentarze z cyklu do czego by się tu dziś przypieprzyć i za jakie słówko by złapać po czym psują humor... połowa tych pseudo widzów to siedzi w domu z syfem na kanapie do póki mama nie posprząta i ma problemy z poprawnym wysłowieniem się a mi zwracają uwagę, że łamie naszą piękną polszczyznę...gdyby każdy miał taki zasób słownictwa jak ja z wśród tych osobistości to bym się naprawdę cieszyła! Ale kończąc gorzkie żale wpadłam na pomysł Tagu odstresowującego. Co o tym myślicie? Skoro inni mogą po nas jechać to czemu my mamy sobie nie ulżyć? oczywiście nie chodzi mi tu o wytykanie palcami poszczególnych osób ale uogólniające pytania. Pewnie niektórzy poczują się urażeni no ale... nikogo na siłę do nagrywania nie namawiam:) Zaraz podam Wam pytania jakie mi przyszły do głowy a Wy jeśli uważacie że pomysł jest fajny to chciałabym abyście podsunęli mi jakie pytania mogłyby się znaleźć w takim tagu?
  1. Co mnie najbardziej wkurza w youtube?
  2. Jakie pytania zwalają mnie z nóg?
  3. Jakie najczęstsze zarzuty stawiają mi oglądający?
  4. Co mnie smuci w youtubie?
  5. Moje sposoby na poprawę humoru z youtube?
  6. Najmilszy komentarz jaki otrzymałam?
  7. Najgorszy komentarz jaki otrzymałam?
  8. Gdybym mogła coś zmienić w youtube to co by to było?
I co myślicie? chyba nie są zbytnio dotkliwe dla widzów zarówno tych którzy mieli by to obejrzeć jak i tych do których ten tag sie tyczy i być może ( ale wątpię) wyciągną z tego wnioski...:)
Będę wdzięczna za każdy pożyteczny komentarz! pozdrawiam
Minnie

2 komentarze:

  1. świetny tag! Idealny na odstresowanie się od hejterów.. Ale ci ludzie mnie wkurzają :/ Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie na nowo założonego bloga: http://glamourka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń