środa, 13 czerwca 2012

Paletka avon

Jedną z moich ulubionych paletek jest tak niewielka z avonu. Nie jest ona już dostępna w sprzedaży regularnej, ale czasem na stronach wyprzedażowych w katalogu lub ofercie dodatkowej można ją zakupić w promocyjnej cenie. Promocyjna cena waha się z reguły od 25 do 35zł. Ja posiadam dwie te paletki, jedną w kolorach brązowych i tą na załączonych zdjęciach. Pierwsza paletka, to była ta w brązach, poużywałam parę miesięcy i gdy trafiła się druga w katalogu to nawet nie patrzyłam na cenę tylko zamówiłam. Paletka dla mnie jest świetna. Wielkościowo jest to to samo co sleek.
 Główne plusy to dla mnie:
  • cena
  • pigmenacja
  • duża gama kolorystyczna
  • trwałość
  • lusterko
  • struktura cieni, przyjemnie się nakładają, nie rolują i nie warzą
  • cienie się nie osypują
minus dla mnie już tak czepiając się  to fakt iż cienie są perłowe w obu paletkach z pojedynczymi wyjątkami. Paletkę zamówiła jednocześnie ze mną moja koleżanka i również podziela uwielbienie dla wysokiej jakości tej paletki. Kolory są piękne na powiekach i trzymają się cały dzień w nienaruszonym stanie!
Gorąco Was zachęcam do zakupu jeśli mieliście kiedyś na nią ochotę ale nie mogliście się zdecydować:)
Minnie

1 komentarz:

  1. widziałam ją kilka miesięcy temu w jakiejś ofercie i bardzo żałuję, że jej nie zakupiłam.

    OdpowiedzUsuń